FoRuM MxC - TuToriale CounTer StriKe, DC++ & OtheR
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

FAQ C4 Events [AMXX]

In jos

FAQ C4 Events [AMXX] Empty FAQ C4 Events [AMXX]

Mesaj  Admin Mier Ian 09, 2008 5:24 pm

Am decis sa fac urmatorul tutorial deoarece sunt multi care vor probabil sa-si faca un plugin cu evenimentele despre C4
Ce inseamna asta ?
R: De exemplu vrei sa determini cand cineva a pus bomba deoarece vrei sa pui sa cante o melodie, sau cand cineva o scapa sa pateasca ceva, sa
anunte ceva si tot asa mai departe.

In primul rand, acest tutorial este valabil doar pentru amxmodx 1.76 sau mai nou ; Deoarece vom avea nevoie de ultima versiune de "CSX"

Si cum spuneam, CSX de la amxmodx 1.76 a venit cu 5 forwarduri foarte folositoare:
1) - bomb_planted
2) - bomb_defused
3) - bomb_planting
4) - bomb_defusing
5) - bomb_explode

Si un exemplu :
CODEpublic bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}


Intreg pluginul :
CODE#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}


Ei bine pentru bomb_defused de ex:
CODEpublic bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}


Intreg pluginul:
CODE#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}


ei bine dar CSX are din pacate doar cateva functii . Dar daca vreau sa aflu cand a scapat cineva bomba ? ei bine uite cum:

In primul rand publicul trebuie inregistrat printr-un event:
1) Bomb Pickup : "2&#Got_bomb"
2) Bomb Drop : 2&#Game_bomb_d"
Aceste evenimente se inregistrea la public plugin_init prin functia register_event.
Si vine cam asa:
CODEregister_event("TextMsg", "nume public", "bc", "2&#Got_bomb")
si:
CODEregister_event("TextMsg", "bomb_drop", "bc", "2&#Game_bomb_d")
Ei bine un exemplu complet de pickup:
CODE#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")

}



public bomb_pickup(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s pick up the bomb", name)



// stuff :p

}



Sper ca ati inteles
Admin
Admin
FonDaToR FoRuM
FonDaToR FoRuM

masculin Numarul mesajelor : 96
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti
Stare de spirit : Foarte Buna
Data de inscriere : 08/01/2008

http://WwW.MxC-NeTwoRk.FoRuMeR.Ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum