Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
FoRuM MxC - TuToriale CounTer StriKe, DC++ & OtheR :: TuToRiaLe :: TuToRiaLe Pluginuri CounTer StriKe
Pagina 1 din 1
Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
Urmatorul tutorial este unul pentru mai avansati in AMXX Coding.
La ce foloseste ? ei bine aveti setat cateva flaguri pentru in ramdom cu colori pentru un entity sau la un hudmessage sa puneti cu culori random
De retinut:
- Exista 3 tipuri de random si valorile de la unul dintre ele nu poate fi folosit la celelalte.
- Exista functia "random(val)" care o recomand sa o folositi cand aveti de la 0 la un numar
Ei bine, acuma functiile:
1) random(max) - de ex daca aveti o numaratoare de la 0 la 55 .
Va aparea asa :
La ce foloseste ? ei bine aveti setat cateva flaguri pentru in ramdom cu colori pentru un entity sau la un hudmessage sa puneti cu culori random
De retinut:
- Exista 3 tipuri de random si valorile de la unul dintre ele nu poate fi folosit la celelalte.
- Exista functia "random(val)" care o recomand sa o folositi cand aveti de la 0 la un numar
Ei bine, acuma functiile:
1) random(max) - de ex daca aveti o numaratoare de la 0 la 55 .
Va aparea asa :
CODErandom(55)
Asta inseamna ca numarati de la 0 la 55
2) random_num(de la a, la (IMG:http://forum.cstrike.ro/style_emoticons/default/cool.gif) - de ex daca vreti sa numarati de la 44 la 89
Va arata cam asa:
Asta inseamna ca numarati de la 0 la 55
2) random_num(de la a, la (IMG:http://forum.cstrike.ro/style_emoticons/default/cool.gif) - de ex daca vreti sa numarati de la 44 la 89
Va arata cam asa:
CODErandom_num(44,89)
3) random_float(1,(IMG:http://forum.cstrike.ro/style_emoticons/default/cool.gif) - aicea is numere la fel ca la random_num dar is floaturi, adica numarul trebuie sa fie precizat de zicimala, ex: de la 56.0 pana la 210.0
Va arata cam asa:
3) random_float(1,(IMG:http://forum.cstrike.ro/style_emoticons/default/cool.gif) - aicea is numere la fel ca la random_num dar is floaturi, adica numarul trebuie sa fie precizat de zicimala, ex: de la 56.0 pana la 210.0
Va arata cam asa:
CODErandom_float(56.0,210.0)
!* Aceste random-uri, bineinteles le asociati cu variabile . EX:
!* Aceste random-uri, bineinteles le asociati cu variabile . EX:
CODEnew variable = random_num(22,255)
Acuma un exemplu pentru hudmessage, la care culorile sa fie random :
Acuma un exemplu pentru hudmessage, la care culorile sa fie random :
CODEnew iR = random(255)
new iG = random(255)
new iB = random(255)
set_hudmessage(iR, iG, iB, 0.26.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Your Message")
new iG = random(255)
new iB = random(255)
set_hudmessage(iR, iG, iB, 0.26.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Your Message")
Subiecte similare
» FAQ C4 Events [AMXX]
» High Pinger Kicker [AMXX]
» Plugin : Bomb Events w/Sounds [AMXX]
» Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]
» High Pinger Kicker [AMXX]
» Plugin : Bomb Events w/Sounds [AMXX]
» Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]
FoRuM MxC - TuToriale CounTer StriKe, DC++ & OtheR :: TuToRiaLe :: TuToRiaLe Pluginuri CounTer StriKe
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum